Monika Apitz
  • Biznes
  • Strategia marketingowa
  • Komunikacja
  • Wizerunek i budowa marki
  • Social media
  • O mnie
Dołącz do mnie
Polecane wpisy
  • Świąteczne kampanie marketingowe i sprzedażowe
    Poczuj magię tych świąt… czyli zmysłowe chwyty marketingu
    • 16 grudnia, 2020
    • 4.4K wyświetlenia
  • chwala-porazkom
    Chwała porażkom!
    • 20 września, 2020
    • 3.7K wyświetlenia
  • czy-gonisz-za-wlasciwym-kroliczkiem
    Czy gonisz za właściwym „króliczkiem”?
    • 10 sierpnia, 2020
    • 3.4K wyświetleń
  • Biznes
  • Strategia marketingowa
  • Wizerunek i budowa marki
  • Komunikacja
  • Social media
  • O mnie
No social networks selected!
Subscribe
Monika Apitz
Monika Apitz
  • Biznes
  • Strategia marketingowa
  • Wizerunek i budowa marki
  • Komunikacja
  • Social media
  • O mnie

Wizerunek i budowa marki

17 posts
Firmowy e-book
Więcej
  • 3
  • 1.8K
  • Komunikacja
  • Strategia marketingowa
  • Wizerunek i budowa marki

3 największe korzyści z firmowego e-booka

  • 20 października, 2019
  • Brak komentarzy
Są tacy, którzy swojej wiedzy dotyczącej marketingu i biznesu strzegą niczym tajemnej receptury. Innym bliższa zasada życzliwości oraz podejście, że na podwyższeniu branżowych standardów zyskamy wszyscy. Jeszcze inni w dystrybucji…
Share
Więcej
  • 4
  • 5.3K
  • Biznes
  • Wizerunek i budowa marki

Kreatywność w biznesie – jak ją wspierać?

  • 10 października, 2019
  • Brak komentarzy
Kreatywność bardzo łatwo jest zablokować. Blokują ją czynniki wychowawcze, poznawcze, społeczne i emocjonalne… By sobie z nimi radzić oraz by móc wspierać ludzki potencjał, warto poznać sposoby zarządzania oraz tworzenia…
Share
Więcej
  • 3
  • 2.9K
  • Biznes
  • Strategia marketingowa
  • Wizerunek i budowa marki

Świadomość marki i spójność wizerunku na Piramidzie Diltsa

  • 2 października, 2019
  • Brak komentarzy
Niezależnie od tego, czy właśnie obmyślasz koncepcję jednoosobowego start-up’u i to ze sobą samym/samą potrzebujesz ustalić wszystko to, co będzie charakteryzować ten biznes; czy jesteś nowym pracownikiem korporacji – dopiero…
Share
Mentoring w marketingu
Więcej
  • 3
  • 1.7K
  • Biznes
  • Wizerunek i budowa marki

Mentoring w marketingu – życzliwość i zaufanie

  • 26 września, 2019
  • Brak komentarzy
Mentoring może występować w marketingu na co najmniej dwa sposoby. W postaci wsparcia wewnątrz firmy, jakiego bardziej doświadczeni pracownicy cieszący się sukcesem i szacunkiem udzielają młodszym kolegom po fachu. A…
Share
Strategia obsługi
Więcej
  • 5
  • 1.7K
  • Biznes
  • Wizerunek i budowa marki

Najprostsza strategia obsługi klienta: zapraszaj, pomagaj, dbaj

  • 8 września, 2019
  • Brak komentarzy
Trzy czasowniki – zapraszać, pomagać, dbać – są świetnym drogowskazem dla pracowników działów obsługi klienta oraz menedżerów customer experience/customer success, customer service, tworzących procedury i nadzorujących satysfakcję klientów. Wszystkie razem…
Share

Nawigacja po wpisach

Previous 1 2 3 4 Następna
Designer komunikacji
Głęboko wierzę w to, że każda marka i firma może odnieść sukces na rynku. Kluczem jest znalezienie odpowiedniej grupy docelowej i odpowiednia komunikacja.
Popularne posty
  • Świąteczne kampanie marketingowe i sprzedażowe 1
    Poczuj magię tych świąt… czyli zmysłowe chwyty marketingu
    • 16 grudnia, 2020
    • 4.4K wyświetlenia
  • chwala-porazkom 2
    Chwała porażkom!
    • 20 września, 2020
    • 3.7K wyświetlenia
  • czy-gonisz-za-wlasciwym-kroliczkiem 3
    Czy gonisz za właściwym „króliczkiem”?
    • 10 sierpnia, 2020
    • 3.4K wyświetleń
  • inwestycja-w-wizerunek 4
    Konkursomania – inwestycja w wizerunek, czy bezmyślne rozdawnictwo?
    • 16 czerwca, 2020
    • 3.3K wyświetlenia
Instagram did not return a 200.

Subscribe

Subscribe now to our newsletter

The "MailChimp Token" field in the Settings → MailChimp is required!

Tagi
abonament biznes branding consumer expierience content marketing copywriting e-mail marketing efektywna praca facebook Google grupa docelowa influencer jak napisać dobry tekst? jak sprzedać produkt klient komunikacja konkurencja kontrowersyjny przekaz Koronawirus kryzys lifestyle mailing marka marketing misja obsługa klienta obsługa klienta odbiorcy potrzeba promocja reklama SEO serwis abonamentowy social media sprzedaż sprzedaż przez potrzeby storytelling strategia strategia marketingowa strategia produktowa strategia sprzedaży target wizerunek wizerunek marki wizja
Monika Apitz
Blog o komunikacji w biznesie, budowie marki i efektywnym marketingu

Wpisz słowo, którego szukasz