Monika Apitz
  • Biznes
  • Strategia marketingowa
  • Komunikacja
  • Wizerunek i budowa marki
  • Social media
  • O mnie
Dołącz do mnie
Polecane wpisy
  • Świąteczne kampanie marketingowe i sprzedażowe
    Poczuj magię tych świąt… czyli zmysłowe chwyty marketingu
    • 16 grudnia, 2020
    • 4.4K wyświetlenia
  • chwala-porazkom
    Chwała porażkom!
    • 20 września, 2020
    • 3.7K wyświetlenia
  • czy-gonisz-za-wlasciwym-kroliczkiem
    Czy gonisz za właściwym „króliczkiem”?
    • 10 sierpnia, 2020
    • 3.4K wyświetlenia
  • Biznes
  • Strategia marketingowa
  • Wizerunek i budowa marki
  • Komunikacja
  • Social media
  • O mnie
No social networks selected!
Subscribe
Monika Apitz
Monika Apitz
  • Biznes
  • Strategia marketingowa
  • Wizerunek i budowa marki
  • Komunikacja
  • Social media
  • O mnie

Social media

10 posts
inwestycja-w-wizerunek
Więcej
  • 5
  • 3.2K
  • Social media

Konkursomania – inwestycja w wizerunek, czy bezmyślne rozdawnictwo?

  • 16 czerwca, 2020
  • Brak komentarzy
Boom na konkursy konsumenckie dało się zauważyć jakieś 7 lat temu, gdy marketerzy dostrzegli potencjał i łatwość przeprowadzenia tego typu akcji na FB. Wtedy chyba każda rozpoznawalna, bądź chcąca zaistnieć…
Share
Jak optymalizować treści pod wyszukiwarki?
Więcej
  • 3
  • 1.6K
  • Biznes
  • Komunikacja
  • Social media
  • Strategia marketingowa

SEO PR – jak optymalizować treści?

  • 20 września, 2019
  • Brak komentarzy
SEO (z ang. Search Engine Optimization) czyli optymalizacja stron internetowych pod wyszukiwarki staje się tematem zainteresowania oraz działań nie tylko webmasterów, ale też copywriterów i ekspertów od marketingu. Jeśli więc…
Share
fani-na-Facebooku
Więcej
  • 3
  • 1.6K
  • Social media

Jak reanimować fanów na Facebooku?

  • 19 lipca, 2019
  • Brak komentarzy
W dobie mediów społecznościowych trudno wyobrazić sobie markę, która poważnie myśli o kształtowaniu swojego wizerunku, bez profilu firmowego na Facebooku. Fanpage pozwala nie tylko na dotarcie z informacją o produkcie…
Share
Czy sprzedawać w social mediach?
Więcej
  • 3
  • 1.6K
  • Komunikacja
  • Social media
  • Strategia marketingowa

Czy profil na Facebooku powinien sprzedawać?

  • 24 czerwca, 2019
  • Brak komentarzy
Ze sprzedażą na Facebooku, LinkedInie, Instagramie i na innych portalach social mediowych jest jak z opowiadaniem frywolnych żartów. Trzeba wiedzieć co, komu i kiedy (w którym momencie) powiedzieć, żeby wywołać…
Share
Trzecia fala hiperkonkurencji
Więcej
  • 3
  • 1.5K
  • Biznes
  • Komunikacja
  • Social media
  • Strategia marketingowa
  • Wizerunek i budowa marki

Największe wyzwanie FMCG – trzecia fala hiperkonkurencji

  • 8 czerwca, 2019
  • Brak komentarzy
Hiperkonkurencja to zjawisko, gdy na rynku nagle pojawia się mnóstwo nowych dostawców. Używają oni zupełnie innego modelu biznesu (oferty korzyści, sieci dystrybucji, struktury kosztów) niż dotychczasowi uczestnicy rynku. W efekcie,…
Share

Nawigacja po wpisach

1 2 Następna
Designer komunikacji
Głęboko wierzę w to, że każda marka i firma może odnieść sukces na rynku. Kluczem jest znalezienie odpowiedniej grupy docelowej i odpowiednia komunikacja.
Popularne posty
  • Świąteczne kampanie marketingowe i sprzedażowe 1
    Poczuj magię tych świąt… czyli zmysłowe chwyty marketingu
    • 16 grudnia, 2020
    • 4.4K wyświetlenia
  • chwala-porazkom 2
    Chwała porażkom!
    • 20 września, 2020
    • 3.7K wyświetlenia
  • czy-gonisz-za-wlasciwym-kroliczkiem 3
    Czy gonisz za właściwym „króliczkiem”?
    • 10 sierpnia, 2020
    • 3.4K wyświetlenia
  • inwestycja-w-wizerunek 4
    Konkursomania – inwestycja w wizerunek, czy bezmyślne rozdawnictwo?
    • 16 czerwca, 2020
    • 3.2K wyświetleń
Instagram did not return a 200.

Subscribe

Subscribe now to our newsletter

The "MailChimp Token" field in the Settings → MailChimp is required!

Tagi
abonament biznes branding consumer expierience content marketing copywriting e-mail marketing efektywna praca facebook Google grupa docelowa influencer jak napisać dobry tekst? jak sprzedać produkt klient komunikacja konkurencja kontrowersyjny przekaz Koronawirus kryzys lifestyle mailing marka marketing misja obsługa klienta obsługa klienta odbiorcy potrzeba promocja reklama SEO serwis abonamentowy social media sprzedaż sprzedaż przez potrzeby storytelling strategia strategia marketingowa strategia produktowa strategia sprzedaży target wizerunek wizerunek marki wizja
Monika Apitz
Blog o komunikacji w biznesie, budowie marki i efektywnym marketingu

Wpisz słowo, którego szukasz