Monika Apitz
  • Biznes
  • Strategia marketingowa
  • Komunikacja
  • Wizerunek i budowa marki
  • Social media
  • O mnie
Dołącz do mnie
Polecane wpisy
  • Świąteczne kampanie marketingowe i sprzedażowe
    Poczuj magię tych świąt… czyli zmysłowe chwyty marketingu
    • 16 grudnia, 2020
    • 2.4K wyświetleń
  • chwala-porazkom
    Chwała porażkom!
    • 20 września, 2020
    • 1.6K wyświetlenia
  • czy-gonisz-za-wlasciwym-kroliczkiem
    Czy gonisz za właściwym „króliczkiem”?
    • 10 sierpnia, 2020
    • 1.5K wyświetleń
  • Biznes
  • Strategia marketingowa
  • Wizerunek i budowa marki
  • Komunikacja
  • Social media
  • O mnie
No social networks selected!
Subscribe
Monika Apitz
Monika Apitz
  • Biznes
  • Strategia marketingowa
  • Wizerunek i budowa marki
  • Komunikacja
  • Social media
  • O mnie

Strategia marketingowa

27 posts
Więcej
  • 6
  • 1.7K
  • Biznes
  • Komunikacja
  • Strategia marketingowa
  • Wizerunek i budowa marki

O efekcie motyla w kryzysie, czyli o wpływie koronawirusa na biznes

  • 9 kwietnia, 2020
  • Brak komentarzy
Wielu z Was zastanawia się dzisiaj – co dalej? Jaki wpływ będzie miała pandemia na moją firmę i na jej funkcjonowanie? Czy podejmować już teraz ważne decyzje – zwalniać ludzi,…
Share
dzialania-media-relations
Więcej
  • 3
  • 1.3K
  • Komunikacja
  • Strategia marketingowa

Czy w dobie internetu działania media relations są nadal efektywne?

  • 12 stycznia, 2020
  • Brak komentarzy
Tradycyjny pr – przeżytek czy skuteczne narzędzie? Coraz częściej marketerzy zadają sobie pytanie na ile obecność firmy, produktów i usług w tradycyjnych mediach przekłada się na realny efekt? W porównaniu…
Share
Marketing marek luksusowych
Więcej
  • 4
  • 3.4K
  • Biznes
  • Komunikacja
  • Strategia marketingowa
  • Wizerunek i budowa marki

Marketing oraz storytelling marek luksusowych

  • 16 listopada, 2019
  • Brak komentarzy
Adresaci luksusowych marek kochają opowieści oraz doznania! Pod warunkiem, że proponowane bodźce są niszowe – nie zaś z pierwszych stron gazet, czy z masowego obiegu. Klienci VIP szukają bowiem inności,…
Share
Firmowy e-book
Więcej
  • 3
  • 1.1K
  • Komunikacja
  • Strategia marketingowa
  • Wizerunek i budowa marki

3 największe korzyści z firmowego e-booka

  • 20 października, 2019
  • Brak komentarzy
Są tacy, którzy swojej wiedzy dotyczącej marketingu i biznesu strzegą niczym tajemnej receptury. Innym bliższa zasada życzliwości oraz podejście, że na podwyższeniu branżowych standardów zyskamy wszyscy. Jeszcze inni w dystrybucji…
Share
Więcej
  • 3
  • 1.5K
  • Biznes
  • Strategia marketingowa
  • Wizerunek i budowa marki

Świadomość marki i spójność wizerunku na Piramidzie Diltsa

  • 2 października, 2019
  • Brak komentarzy
Niezależnie od tego, czy właśnie obmyślasz koncepcję jednoosobowego start-up’u i to ze sobą samym/samą potrzebujesz ustalić wszystko to, co będzie charakteryzować ten biznes; czy jesteś nowym pracownikiem korporacji – dopiero…
Share

Nawigacja po wpisach

Previous 1 2 3 4 … 6 Następna
Designer komunikacji
Głęboko wierzę w to, że każda marka i firma może odnieść sukces na rynku. Kluczem jest znalezienie odpowiedniej grupy docelowej i odpowiednia komunikacja.
Popularne posty
  • Świąteczne kampanie marketingowe i sprzedażowe 1
    Poczuj magię tych świąt… czyli zmysłowe chwyty marketingu
    • 16 grudnia, 2020
    • 2.4K wyświetleń
  • chwala-porazkom 2
    Chwała porażkom!
    • 20 września, 2020
    • 1.6K wyświetlenia
  • czy-gonisz-za-wlasciwym-kroliczkiem 3
    Czy gonisz za właściwym „króliczkiem”?
    • 10 sierpnia, 2020
    • 1.5K wyświetleń
  • inwestycja-w-wizerunek 4
    Konkursomania – inwestycja w wizerunek, czy bezmyślne rozdawnictwo?
    • 16 czerwca, 2020
    • 1.3K wyświetlenia
Instagram did not return a 200.

Subscribe

Subscribe now to our newsletter

The "MailChimp Token" field in the Settings → MailChimp is required!

Tagi
abonament biznes branding consumer expierience content marketing copywriting e-mail marketing efektywna praca facebook Google grupa docelowa influencer jak napisać dobry tekst? jak sprzedać produkt klient komunikacja konkurencja kontrowersyjny przekaz Koronawirus kryzys lifestyle mailing marka marketing misja obsługa klienta obsługa klienta odbiorcy potrzeba promocja reklama SEO serwis abonamentowy social media sprzedaż sprzedaż przez potrzeby storytelling strategia strategia marketingowa strategia produktowa strategia sprzedaży target wizerunek wizerunek marki wizja
Monika Apitz
Blog o komunikacji w biznesie, budowie marki i efektywnym marketingu

Wpisz słowo, którego szukasz