Monika Apitz
  • Biznes
  • Strategia marketingowa
  • Komunikacja
  • Wizerunek i budowa marki
  • Social media
  • O mnie
Dołącz do mnie
Polecane wpisy
  • Świąteczne kampanie marketingowe i sprzedażowe
    Poczuj magię tych świąt… czyli zmysłowe chwyty marketingu
    • 16 grudnia, 2020
    • 2.4K wyświetleń
  • chwala-porazkom
    Chwała porażkom!
    • 20 września, 2020
    • 1.6K wyświetlenia
  • czy-gonisz-za-wlasciwym-kroliczkiem
    Czy gonisz za właściwym „króliczkiem”?
    • 10 sierpnia, 2020
    • 1.5K wyświetleń
  • Biznes
  • Strategia marketingowa
  • Wizerunek i budowa marki
  • Komunikacja
  • Social media
  • O mnie
No social networks selected!
Subscribe
Monika Apitz
Monika Apitz
  • Biznes
  • Strategia marketingowa
  • Wizerunek i budowa marki
  • Komunikacja
  • Social media
  • O mnie

Strategia marketingowa

27 posts
Jak skutecznie skopiować program abonamentowy konkurencji?
Więcej
  • 3
  • 945
  • Biznes
  • Komunikacja
  • Social media
  • Strategia marketingowa

Świadomość i odpowiedzialność firm a… zaangażowanie klientów

  • 3 stycznia, 2019
  • Brak komentarzy
W dobie social mediów oraz dostępności informacji ważnym elementem marketingu jest budowanie zaangażowania wokół marki oraz jawność wspomnianych w innym moim artykule wizji oraz misji firmy. Klienci coraz częściej pytają…
Share
Jak stworzyć dobry content?
Więcej
  • 5
  • 906
  • Komunikacja
  • Strategia marketingowa
  • Wizerunek i budowa marki

“Jak robić” dobry content?

  • 22 grudnia, 2018
  • Brak komentarzy
Mówi się, że pewne w życiu są tylko śmierć i podatki. W marketingu wiemy jeszcze o jednej rzeczy: że klienci potrzebują informacji o twoim produkcie/usłudze.Niezależnie od tego, czy twój produkt…
Share

Nawigacja po wpisach

Previous 1 … 4 5 6
Designer komunikacji
Głęboko wierzę w to, że każda marka i firma może odnieść sukces na rynku. Kluczem jest znalezienie odpowiedniej grupy docelowej i odpowiednia komunikacja.
Popularne posty
  • Świąteczne kampanie marketingowe i sprzedażowe 1
    Poczuj magię tych świąt… czyli zmysłowe chwyty marketingu
    • 16 grudnia, 2020
    • 2.4K wyświetleń
  • chwala-porazkom 2
    Chwała porażkom!
    • 20 września, 2020
    • 1.6K wyświetlenia
  • czy-gonisz-za-wlasciwym-kroliczkiem 3
    Czy gonisz za właściwym „króliczkiem”?
    • 10 sierpnia, 2020
    • 1.5K wyświetleń
  • inwestycja-w-wizerunek 4
    Konkursomania – inwestycja w wizerunek, czy bezmyślne rozdawnictwo?
    • 16 czerwca, 2020
    • 1.3K wyświetlenia
Instagram did not return a 200.

Subscribe

Subscribe now to our newsletter

The "MailChimp Token" field in the Settings → MailChimp is required!

Tagi
abonament biznes branding consumer expierience content marketing copywriting e-mail marketing efektywna praca facebook Google grupa docelowa influencer jak napisać dobry tekst? jak sprzedać produkt klient komunikacja konkurencja kontrowersyjny przekaz Koronawirus kryzys lifestyle mailing marka marketing misja obsługa klienta obsługa klienta odbiorcy potrzeba promocja reklama SEO serwis abonamentowy social media sprzedaż sprzedaż przez potrzeby storytelling strategia strategia marketingowa strategia produktowa strategia sprzedaży target wizerunek wizerunek marki wizja
Monika Apitz
Blog o komunikacji w biznesie, budowie marki i efektywnym marketingu

Wpisz słowo, którego szukasz