Monika Apitz
  • Biznes
  • Strategia marketingowa
  • Komunikacja
  • Wizerunek i budowa marki
  • Social media
  • O mnie
Dołącz do mnie
Polecane wpisy
  • Świąteczne kampanie marketingowe i sprzedażowe
    Poczuj magię tych świąt… czyli zmysłowe chwyty marketingu
    • 16 grudnia, 2020
    • 2.4K wyświetleń
  • chwala-porazkom
    Chwała porażkom!
    • 20 września, 2020
    • 1.6K wyświetlenia
  • czy-gonisz-za-wlasciwym-kroliczkiem
    Czy gonisz za właściwym „króliczkiem”?
    • 10 sierpnia, 2020
    • 1.5K wyświetleń
  • Biznes
  • Strategia marketingowa
  • Wizerunek i budowa marki
  • Komunikacja
  • Social media
  • O mnie
No social networks selected!
Subscribe
Monika Apitz
Monika Apitz
  • Biznes
  • Strategia marketingowa
  • Wizerunek i budowa marki
  • Komunikacja
  • Social media
  • O mnie

Biznes

29 posts
Więcej
  • 3
  • 1.5K
  • Biznes
  • Strategia marketingowa
  • Wizerunek i budowa marki

Świadomość marki i spójność wizerunku na Piramidzie Diltsa

  • 2 października, 2019
  • Brak komentarzy
Niezależnie od tego, czy właśnie obmyślasz koncepcję jednoosobowego start-up’u i to ze sobą samym/samą potrzebujesz ustalić wszystko to, co będzie charakteryzować ten biznes; czy jesteś nowym pracownikiem korporacji – dopiero…
Share
Innowacyjna firma
Więcej
  • 4
  • 1K
  • Biznes
  • Strategia marketingowa

„Prototypowanie” kluczem do innowacyjnego biznesu

  • 26 września, 2019
  • Brak komentarzy
  Konfrontując pomysły z rzeczywistością, minimalizujemy ryzyko błędnych inwestycji. Uczymy się również, że istotnym elementem i etapem wprowadzania innowacji i zmian są zgoda na błędy oraz szybkie oduczanie się tego,…
Share
Mentoring w marketingu
Więcej
  • 3
  • 1K
  • Biznes
  • Wizerunek i budowa marki

Mentoring w marketingu – życzliwość i zaufanie

  • 26 września, 2019
  • Brak komentarzy
Mentoring może występować w marketingu na co najmniej dwa sposoby. W postaci wsparcia wewnątrz firmy, jakiego bardziej doświadczeni pracownicy cieszący się sukcesem i szacunkiem udzielają młodszym kolegom po fachu. A…
Share
Zarządzanie potencjałem zespołu
Więcej
  • 4
  • 938
  • Biznes

O wadach burzy mózgów, teamworku i biur typu open space

  • 20 września, 2019
  • Brak komentarzy
  Wyniki przeprowadzonych w okresie ponad 40 lat badań prowadzą niezmiennie do tego samego jednoznacznego wniosku: efektywność pracy w grupie zmniejsza się wprost proporcjonalnie do jej wielkości. Zespoły złożone z…
Share
Jak optymalizować treści pod wyszukiwarki?
Więcej
  • 3
  • 1K
  • Biznes
  • Komunikacja
  • Social media
  • Strategia marketingowa

SEO PR – jak optymalizować treści?

  • 20 września, 2019
  • Brak komentarzy
SEO (z ang. Search Engine Optimization) czyli optymalizacja stron internetowych pod wyszukiwarki staje się tematem zainteresowania oraz działań nie tylko webmasterów, ale też copywriterów i ekspertów od marketingu. Jeśli więc…
Share

Nawigacja po wpisach

Previous 1 2 3 4 5 6 Następna
Designer komunikacji
Głęboko wierzę w to, że każda marka i firma może odnieść sukces na rynku. Kluczem jest znalezienie odpowiedniej grupy docelowej i odpowiednia komunikacja.
Popularne posty
  • Świąteczne kampanie marketingowe i sprzedażowe 1
    Poczuj magię tych świąt… czyli zmysłowe chwyty marketingu
    • 16 grudnia, 2020
    • 2.4K wyświetleń
  • chwala-porazkom 2
    Chwała porażkom!
    • 20 września, 2020
    • 1.6K wyświetlenia
  • czy-gonisz-za-wlasciwym-kroliczkiem 3
    Czy gonisz za właściwym „króliczkiem”?
    • 10 sierpnia, 2020
    • 1.5K wyświetleń
  • inwestycja-w-wizerunek 4
    Konkursomania – inwestycja w wizerunek, czy bezmyślne rozdawnictwo?
    • 16 czerwca, 2020
    • 1.3K wyświetlenia
Instagram did not return a 200.

Subscribe

Subscribe now to our newsletter

The "MailChimp Token" field in the Settings → MailChimp is required!

Tagi
abonament biznes branding consumer expierience content marketing copywriting e-mail marketing efektywna praca facebook Google grupa docelowa influencer jak napisać dobry tekst? jak sprzedać produkt klient komunikacja konkurencja kontrowersyjny przekaz Koronawirus kryzys lifestyle mailing marka marketing misja obsługa klienta obsługa klienta odbiorcy potrzeba promocja reklama SEO serwis abonamentowy social media sprzedaż sprzedaż przez potrzeby storytelling strategia strategia marketingowa strategia produktowa strategia sprzedaży target wizerunek wizerunek marki wizja
Monika Apitz
Blog o komunikacji w biznesie, budowie marki i efektywnym marketingu

Wpisz słowo, którego szukasz