Niby o tym się wie i mówi – że najważniejsze są wizja i wizjonerstwo oraz że klient tak naprawdę gotów jest zapłacić nie za sam produkt czy usługę, lecz…
Kiedy mówimy o akcjach niestandardowych większości osób kojarzą się one z imprezami specjalnymi, gwiazdami, celebrytami, fajerwerkami i… ogromnym budżetem. Oczywiście nie ma co kryć – każdy z tych elementów jest…
Czy wiesz, że Facebook ma już ponad miliard użytkowników? Ilu spośród Twoich klientów lub reprezentantów grupy docelowej nie ma tam konta? To prawda, że niektórzy rezygnują z posiadania profilu –…
Pozyskaniem nowych klientów zajmują się działy sprzedaży. Utrzymaniem obecnych klientów zajmują się działy obsługi klienta (i sprzedaży). W większości firm oba te działania konkurują o te same marketingowe zasoby. Ktoś…
W jaki sposób korzystać z inteligencji algorytmów na tyle subtelnie, żeby pomagała ona budować zaufanie oraz zadowolenie klienta? I jak, będąc konsumentem oraz użytkownikiem Internetu odnosić korzyści z ofert e-commerce,…