Monika Apitz
  • Biznes
  • Strategia marketingowa
  • Komunikacja
  • Wizerunek i budowa marki
  • Social media
  • O mnie
Dołącz do mnie
Polecane wpisy
  • Świąteczne kampanie marketingowe i sprzedażowe
    Poczuj magię tych świąt… czyli zmysłowe chwyty marketingu
    • 16 grudnia, 2020
    • 4.5K wyświetlenia
  • chwala-porazkom
    Chwała porażkom!
    • 20 września, 2020
    • 3.7K wyświetlenia
  • czy-gonisz-za-wlasciwym-kroliczkiem
    Czy gonisz za właściwym „króliczkiem”?
    • 10 sierpnia, 2020
    • 3.5K wyświetlenia
  • Biznes
  • Strategia marketingowa
  • Wizerunek i budowa marki
  • Komunikacja
  • Social media
  • O mnie
No social networks selected!
Subscribe
Monika Apitz
Monika Apitz
  • Biznes
  • Strategia marketingowa
  • Wizerunek i budowa marki
  • Komunikacja
  • Social media
  • O mnie

Strategia marketingowa

27 posts
Czy sprzedawać w social mediach?
Więcej
  • 3
  • 1.7K
  • Komunikacja
  • Social media
  • Strategia marketingowa

Czy profil na Facebooku powinien sprzedawać?

  • 24 czerwca, 2019
  • Brak komentarzy
Ze sprzedażą na Facebooku, LinkedInie, Instagramie i na innych portalach social mediowych jest jak z opowiadaniem frywolnych żartów. Trzeba wiedzieć co, komu i kiedy (w którym momencie) powiedzieć, żeby wywołać…
Share
Trzecia fala hiperkonkurencji
Więcej
  • 3
  • 1.5K
  • Biznes
  • Komunikacja
  • Social media
  • Strategia marketingowa
  • Wizerunek i budowa marki

Największe wyzwanie FMCG – trzecia fala hiperkonkurencji

  • 8 czerwca, 2019
  • Brak komentarzy
Hiperkonkurencja to zjawisko, gdy na rynku nagle pojawia się mnóstwo nowych dostawców. Używają oni zupełnie innego modelu biznesu (oferty korzyści, sieci dystrybucji, struktury kosztów) niż dotychczasowi uczestnicy rynku. W efekcie,…
Share
Jak skutecznie skopiować program abonamentowy konkurencji?
Więcej
  • 5
  • 1.6K
  • Biznes
  • Strategia marketingowa

Jak skutecznie skopiować program abonamentowy konkurencji?

  • 8 maja, 2019
  • Brak komentarzy
Abonament jako narzędzie sprzedaży i marketingu znamy od dziesiątek lat. W ten sposób kupowaliśmy encyklopedie i kolekcje romansów: co kilka miesięcy przychodziły kolejne tomy i zapełniały powoli półkę. W ten…
Share
Jak napisać case study?
Więcej
  • 3
  • 1.5K
  • Biznes
  • Komunikacja
  • Strategia marketingowa

Case study, czyli dowód skuteczności

  • 14 kwietnia, 2019
  • Brak komentarzy
Ludzki mózg uwielbia historie, ponieważ te zakotwiczają go na dłuższą chwilę pośród licznych bodźców i pozwalają wytrwać w skupieniu. Skupienie zaś umożliwia zapamiętywanie oraz zaangażowanie się w kontekst (oraz kontent!)…
Share
Content marketing
Więcej
  • 3
  • 1.5K
  • Komunikacja
  • Social media
  • Strategia marketingowa

Content marketing czyli o sens więcej niż copywriting

  • 22 marca, 2019
  • Brak komentarzy
Podczas gdy copywriter pracujący dla e-commerce ma mieć na myśli i na końcu lekkiego pióra sprawny tekst sprzedażowy i czasami słyszy: nie wydziwiaj… – content designer lub copywriter zatrudniony do…
Share

Nawigacja po wpisach

Previous 1 2 3 4 5 6 Następna
Designer komunikacji
Głęboko wierzę w to, że każda marka i firma może odnieść sukces na rynku. Kluczem jest znalezienie odpowiedniej grupy docelowej i odpowiednia komunikacja.
Popularne posty
  • Świąteczne kampanie marketingowe i sprzedażowe 1
    Poczuj magię tych świąt… czyli zmysłowe chwyty marketingu
    • 16 grudnia, 2020
    • 4.5K wyświetlenia
  • chwala-porazkom 2
    Chwała porażkom!
    • 20 września, 2020
    • 3.7K wyświetlenia
  • czy-gonisz-za-wlasciwym-kroliczkiem 3
    Czy gonisz za właściwym „króliczkiem”?
    • 10 sierpnia, 2020
    • 3.5K wyświetlenia
  • inwestycja-w-wizerunek 4
    Konkursomania – inwestycja w wizerunek, czy bezmyślne rozdawnictwo?
    • 16 czerwca, 2020
    • 3.3K wyświetlenia
Instagram has returned invalid data.

Subscribe

Subscribe now to our newsletter

The "MailChimp Token" field in the Settings → MailChimp is required!

Tagi
abonament biznes branding consumer expierience content marketing copywriting e-mail marketing efektywna praca facebook Google grupa docelowa influencer jak napisać dobry tekst? jak sprzedać produkt klient komunikacja konkurencja kontrowersyjny przekaz Koronawirus kryzys lifestyle mailing marka marketing misja obsługa klienta obsługa klienta odbiorcy potrzeba promocja reklama SEO serwis abonamentowy social media sprzedaż sprzedaż przez potrzeby storytelling strategia strategia marketingowa strategia produktowa strategia sprzedaży target wizerunek wizerunek marki wizja
Monika Apitz
Blog o komunikacji w biznesie, budowie marki i efektywnym marketingu

Wpisz słowo, którego szukasz