Monika Apitz
  • Biznes
  • Strategia marketingowa
  • Komunikacja
  • Wizerunek i budowa marki
  • Social media
  • O mnie
Dołącz do mnie
Polecane wpisy
  • Świąteczne kampanie marketingowe i sprzedażowe
    Poczuj magię tych świąt… czyli zmysłowe chwyty marketingu
    • 16 grudnia, 2020
    • 4.4K wyświetleń
  • chwala-porazkom
    Chwała porażkom!
    • 20 września, 2020
    • 3.7K wyświetlenia
  • czy-gonisz-za-wlasciwym-kroliczkiem
    Czy gonisz za właściwym „króliczkiem”?
    • 10 sierpnia, 2020
    • 3.4K wyświetlenia
  • Biznes
  • Strategia marketingowa
  • Wizerunek i budowa marki
  • Komunikacja
  • Social media
  • O mnie
No social networks selected!
Subscribe
Monika Apitz
Monika Apitz
  • Biznes
  • Strategia marketingowa
  • Wizerunek i budowa marki
  • Komunikacja
  • Social media
  • O mnie

Strategia marketingowa

27 posts
Świąteczne kampanie marketingowe i sprzedażowe
Więcej
  • 3
  • 4.4K
  • Biznes
  • Komunikacja
  • Strategia marketingowa

Poczuj magię tych świąt… czyli zmysłowe chwyty marketingu

  • 16 grudnia, 2020
  • Brak komentarzy
Coraz bliżej święta, coraz bliżej święta… a w głowach pojawiają się melodie, zapachy i skojarzenia. Co roku podobne. Która z reklam ma swój udział w tym, jak postrzegasz Mikołaja –…
Share
chwala-porazkom
Więcej
  • 3
  • 3.7K
  • Biznes
  • Strategia marketingowa

Chwała porażkom!

  • 20 września, 2020
  • Brak komentarzy
Być może znasz to z autopsji – bezsenne noce spędzone na poszukiwaniu genialnego pomysłu, który okaże się strzałem w dziesiątkę i zachwyci klienta. Nieważne czy chodzi o scenariusz spotu reklamowego,…
Share
czy-gonisz-za-wlasciwym-kroliczkiem
Więcej
  • 3
  • 3.4K
  • Biznes
  • Strategia marketingowa

Czy gonisz za właściwym „króliczkiem”?

  • 10 sierpnia, 2020
  • Brak komentarzy
Trwa swoista pogoń za klientem. Firmy coraz więcej środków przeznaczają na maksymalne dopasowanie działań do odbiorcy, aby skłonić go do zakupu swojego towaru czy usługi. Konsument atakowany jest komunikacją reklamową…
Share
badz-ambasadorem-marki
Więcej
  • 6
  • 83.2K
  • Strategia marketingowa
  • Wizerunek i budowa marki

Bądź moim bohaterem, czyli o roli ambasadora marki

  • 23 kwietnia, 2020
  • Brak komentarzy
Ambasador marki – brzmi dumnie! I tak też brzmieć powinno, bo wcielenie się w jego rolę nie kończy się na kontrakcie reklamowym. To misja, dzięki której konsument będzie w stanie…
Share
Więcej
  • 7
  • 3.8K
  • Biznes
  • Komunikacja
  • Strategia marketingowa
  • Wizerunek i budowa marki

Jak przyspieszyć biznes w czasach pandemii?

  • 15 kwietnia, 2020
  • Brak komentarzy
Tak – nasze życie w zaledwie kilka tygodni całkowicie się zmieniło! Drugie „tak” – gospodarka, która jeszcze niedawno szybowała w kosmos, zaczyna gwałtownie zwalniać. I trzecie „tak” – będzie to…
Share

Nawigacja po wpisach

1 2 3 … 6 Następna
Designer komunikacji
Głęboko wierzę w to, że każda marka i firma może odnieść sukces na rynku. Kluczem jest znalezienie odpowiedniej grupy docelowej i odpowiednia komunikacja.
Popularne posty
  • Świąteczne kampanie marketingowe i sprzedażowe 1
    Poczuj magię tych świąt… czyli zmysłowe chwyty marketingu
    • 16 grudnia, 2020
    • 4.4K wyświetleń
  • chwala-porazkom 2
    Chwała porażkom!
    • 20 września, 2020
    • 3.7K wyświetlenia
  • czy-gonisz-za-wlasciwym-kroliczkiem 3
    Czy gonisz za właściwym „króliczkiem”?
    • 10 sierpnia, 2020
    • 3.4K wyświetlenia
  • inwestycja-w-wizerunek 4
    Konkursomania – inwestycja w wizerunek, czy bezmyślne rozdawnictwo?
    • 16 czerwca, 2020
    • 3.3K wyświetleń
Instagram did not return a 200.

Subscribe

Subscribe now to our newsletter

The "MailChimp Token" field in the Settings → MailChimp is required!

Tagi
abonament biznes branding consumer expierience content marketing copywriting e-mail marketing efektywna praca facebook Google grupa docelowa influencer jak napisać dobry tekst? jak sprzedać produkt klient komunikacja konkurencja kontrowersyjny przekaz Koronawirus kryzys lifestyle mailing marka marketing misja obsługa klienta obsługa klienta odbiorcy potrzeba promocja reklama SEO serwis abonamentowy social media sprzedaż sprzedaż przez potrzeby storytelling strategia strategia marketingowa strategia produktowa strategia sprzedaży target wizerunek wizerunek marki wizja
Monika Apitz
Blog o komunikacji w biznesie, budowie marki i efektywnym marketingu

Wpisz słowo, którego szukasz