Monika Apitz
  • Biznes
  • Strategia marketingowa
  • Komunikacja
  • Wizerunek i budowa marki
  • Social media
  • O mnie
Dołącz do mnie
Polecane wpisy
  • Świąteczne kampanie marketingowe i sprzedażowe
    Poczuj magię tych świąt… czyli zmysłowe chwyty marketingu
    • 16 grudnia, 2020
    • 4.4K wyświetleń
  • chwala-porazkom
    Chwała porażkom!
    • 20 września, 2020
    • 3.7K wyświetlenia
  • czy-gonisz-za-wlasciwym-kroliczkiem
    Czy gonisz za właściwym „króliczkiem”?
    • 10 sierpnia, 2020
    • 3.4K wyświetlenia
  • Biznes
  • Strategia marketingowa
  • Wizerunek i budowa marki
  • Komunikacja
  • Social media
  • O mnie
No social networks selected!
Subscribe
Monika Apitz
Monika Apitz
  • Biznes
  • Strategia marketingowa
  • Wizerunek i budowa marki
  • Komunikacja
  • Social media
  • O mnie

Biznes

29 posts
Jak skutecznie skopiować program abonamentowy konkurencji?
Więcej
  • 5
  • 1.6K
  • Biznes
  • Strategia marketingowa

Jak skutecznie skopiować program abonamentowy konkurencji?

  • 8 maja, 2019
  • Brak komentarzy
Abonament jako narzędzie sprzedaży i marketingu znamy od dziesiątek lat. W ten sposób kupowaliśmy encyklopedie i kolekcje romansów: co kilka miesięcy przychodziły kolejne tomy i zapełniały powoli półkę. W ten…
Share
Jak napisać case study?
Więcej
  • 3
  • 1.5K
  • Biznes
  • Komunikacja
  • Strategia marketingowa

Case study, czyli dowód skuteczności

  • 14 kwietnia, 2019
  • Brak komentarzy
Ludzki mózg uwielbia historie, ponieważ te zakotwiczają go na dłuższą chwilę pośród licznych bodźców i pozwalają wytrwać w skupieniu. Skupienie zaś umożliwia zapamiętywanie oraz zaangażowanie się w kontekst (oraz kontent!)…
Share
Jak budować markę?
Więcej
  • 4
  • 1.5K
  • Biznes
  • Komunikacja
  • Strategia marketingowa

Biznes z wizją i misją, czyli to co naprawdę przyciąga klienta

  • 4 marca, 2019
  • Brak komentarzy
  Niby o tym się wie i mówi – że najważniejsze są wizja i wizjonerstwo oraz że klient tak naprawdę gotów jest zapłacić nie za sam produkt czy usługę, lecz…
Share
akcje-niestandardowe-czy-warto
Więcej
  • 5
  • 1.6K
  • Biznes
  • Strategia marketingowa

Akcje niestandardowe – czy warto w nie inwestować?

  • 1 marca, 2019
  • Brak komentarzy
Kiedy mówimy o akcjach niestandardowych większości osób kojarzą się one z imprezami specjalnymi, gwiazdami, celebrytami, fajerwerkami i… ogromnym budżetem. Oczywiście nie ma co kryć – każdy z tych elementów jest…
Share
konferencja-prasowa-marketing
Więcej
  • 5
  • 1.4K
  • Biznes
  • Wizerunek i budowa marki

Na co komu dziś… konferencje prasowe?

  • 12 lutego, 2019
  • Brak komentarzy
Pożerają czas dziennikarzy, generują wydatki nieadekwatne do zysku i są nadmuchanym show. Tak o konferencjach prasowych mówią złośliwi… i ci, którzy mają problem z ich organizacją. My pokazujemy, że eventy…
Share

Nawigacja po wpisach

Previous 1 … 3 4 5 6 Następna
Designer komunikacji
Głęboko wierzę w to, że każda marka i firma może odnieść sukces na rynku. Kluczem jest znalezienie odpowiedniej grupy docelowej i odpowiednia komunikacja.
Popularne posty
  • Świąteczne kampanie marketingowe i sprzedażowe 1
    Poczuj magię tych świąt… czyli zmysłowe chwyty marketingu
    • 16 grudnia, 2020
    • 4.4K wyświetleń
  • chwala-porazkom 2
    Chwała porażkom!
    • 20 września, 2020
    • 3.7K wyświetlenia
  • czy-gonisz-za-wlasciwym-kroliczkiem 3
    Czy gonisz za właściwym „króliczkiem”?
    • 10 sierpnia, 2020
    • 3.4K wyświetlenia
  • inwestycja-w-wizerunek 4
    Konkursomania – inwestycja w wizerunek, czy bezmyślne rozdawnictwo?
    • 16 czerwca, 2020
    • 3.3K wyświetleń
Instagram did not return a 200.

Subscribe

Subscribe now to our newsletter

The "MailChimp Token" field in the Settings → MailChimp is required!

Tagi
abonament biznes branding consumer expierience content marketing copywriting e-mail marketing efektywna praca facebook Google grupa docelowa influencer jak napisać dobry tekst? jak sprzedać produkt klient komunikacja konkurencja kontrowersyjny przekaz Koronawirus kryzys lifestyle mailing marka marketing misja obsługa klienta obsługa klienta odbiorcy potrzeba promocja reklama SEO serwis abonamentowy social media sprzedaż sprzedaż przez potrzeby storytelling strategia strategia marketingowa strategia produktowa strategia sprzedaży target wizerunek wizerunek marki wizja
Monika Apitz
Blog o komunikacji w biznesie, budowie marki i efektywnym marketingu

Wpisz słowo, którego szukasz