Monika Apitz
  • Biznes
  • Strategia marketingowa
  • Komunikacja
  • Wizerunek i budowa marki
  • Social media
  • O mnie
Dołącz do mnie
Polecane wpisy
  • Świąteczne kampanie marketingowe i sprzedażowe
    Poczuj magię tych świąt… czyli zmysłowe chwyty marketingu
    • 16 grudnia, 2020
    • 4.4K wyświetlenia
  • chwala-porazkom
    Chwała porażkom!
    • 20 września, 2020
    • 3.7K wyświetlenia
  • czy-gonisz-za-wlasciwym-kroliczkiem
    Czy gonisz za właściwym „króliczkiem”?
    • 10 sierpnia, 2020
    • 3.4K wyświetleń
  • Biznes
  • Strategia marketingowa
  • Wizerunek i budowa marki
  • Komunikacja
  • Social media
  • O mnie
No social networks selected!
Subscribe
Monika Apitz
Monika Apitz
  • Biznes
  • Strategia marketingowa
  • Wizerunek i budowa marki
  • Komunikacja
  • Social media
  • O mnie

Wizerunek i budowa marki

17 posts
Silna marka czyli kontrowersyjny branding
Więcej
  • 3
  • 1.7K
  • Komunikacja
  • Strategia marketingowa
  • Wizerunek i budowa marki

Jak stworzyć silną markę czyli kontrowersyjny branding

  • 24 lipca, 2019
  • Brak komentarzy
Marka to sposób na wzmocnienie widoczności oferty producenta lub dystrybutora wśród klientów. Decydując się na tworzenie marki, jest więc jednoczesną deklaracją, że sam produkt – niezależnie od tego, jak jest…
Share
Strategia komunikacyjna
Więcej
  • 4
  • 1.6K
  • Biznes
  • Komunikacja
  • Wizerunek i budowa marki

Najprostsza reklama: łowca wampirów reklamuje margarynę czosnkową!

  • 8 lipca, 2019
  • Brak komentarzy
Specjaliści – copywriterzy i art directorzy – godzinami siedzą nad projektem reklamy, aby była jak najbardziej skuteczna. Firmy płacą za to spore pieniądze. I nie jest to błąd. Firmy, które…
Share
Trzecia fala hiperkonkurencji
Więcej
  • 3
  • 1.5K
  • Biznes
  • Komunikacja
  • Social media
  • Strategia marketingowa
  • Wizerunek i budowa marki

Największe wyzwanie FMCG – trzecia fala hiperkonkurencji

  • 8 czerwca, 2019
  • Brak komentarzy
Hiperkonkurencja to zjawisko, gdy na rynku nagle pojawia się mnóstwo nowych dostawców. Używają oni zupełnie innego modelu biznesu (oferty korzyści, sieci dystrybucji, struktury kosztów) niż dotychczasowi uczestnicy rynku. W efekcie,…
Share
Czym kierować się przy tworzeniu stretegii marketingowej?
Więcej
  • 4
  • 1.4K
  • Wizerunek i budowa marki

Jak zbudować strategię marketingową, która sprzeda każdy produkt?

  • 23 kwietnia, 2019
  • Brak komentarzy
Często rozmawiam z przedsiębiorcami, prezesami czy osobami odpowiedzialnymi za marketing w firmach. Niektórzy dokładnie wiedzą czego chcą, ale nie jest to regułą. Zazwyczaj mają jakiś problem, marzenie czy po prostu…
Share
konferencja-prasowa-marketing
Więcej
  • 5
  • 1.4K
  • Biznes
  • Wizerunek i budowa marki

Na co komu dziś… konferencje prasowe?

  • 12 lutego, 2019
  • Brak komentarzy
Pożerają czas dziennikarzy, generują wydatki nieadekwatne do zysku i są nadmuchanym show. Tak o konferencjach prasowych mówią złośliwi… i ci, którzy mają problem z ich organizacją. My pokazujemy, że eventy…
Share

Nawigacja po wpisach

Previous 1 2 3 4 Następna
Designer komunikacji
Głęboko wierzę w to, że każda marka i firma może odnieść sukces na rynku. Kluczem jest znalezienie odpowiedniej grupy docelowej i odpowiednia komunikacja.
Popularne posty
  • Świąteczne kampanie marketingowe i sprzedażowe 1
    Poczuj magię tych świąt… czyli zmysłowe chwyty marketingu
    • 16 grudnia, 2020
    • 4.4K wyświetlenia
  • chwala-porazkom 2
    Chwała porażkom!
    • 20 września, 2020
    • 3.7K wyświetlenia
  • czy-gonisz-za-wlasciwym-kroliczkiem 3
    Czy gonisz za właściwym „króliczkiem”?
    • 10 sierpnia, 2020
    • 3.4K wyświetleń
  • inwestycja-w-wizerunek 4
    Konkursomania – inwestycja w wizerunek, czy bezmyślne rozdawnictwo?
    • 16 czerwca, 2020
    • 3.3K wyświetlenia
Instagram did not return a 200.

Subscribe

Subscribe now to our newsletter

The "MailChimp Token" field in the Settings → MailChimp is required!

Tagi
abonament biznes branding consumer expierience content marketing copywriting e-mail marketing efektywna praca facebook Google grupa docelowa influencer jak napisać dobry tekst? jak sprzedać produkt klient komunikacja konkurencja kontrowersyjny przekaz Koronawirus kryzys lifestyle mailing marka marketing misja obsługa klienta obsługa klienta odbiorcy potrzeba promocja reklama SEO serwis abonamentowy social media sprzedaż sprzedaż przez potrzeby storytelling strategia strategia marketingowa strategia produktowa strategia sprzedaży target wizerunek wizerunek marki wizja
Monika Apitz
Blog o komunikacji w biznesie, budowie marki i efektywnym marketingu

Wpisz słowo, którego szukasz