Głęboko wierzę w to, że każda marka ma potencjał i może osiągnąć sukces na rynku. Wystarczy tylko znaleźć to, co pochwyci odbiorców “za serca”, z czym się będą identyfikować i co będzie bliskie ich wartościom. Często jest to historia, która sprzedaje emocje i doświadczenie związane z produktem lub usługą. Na tym moim zdaniem polega skuteczny marketing i PR. Reszta to tylko dobre narzędzia i wdrożenie…
Kim jestem?
Z wykształcenia dziennikarzem, z zawodu strategiem public relations, z pasji marketingowcem. Interesuję się rozwojem osobistym, psychologią i pisaniem. Od prawie 20. lat zajmuję się komunikacją, budowaniem wizerunku firm i marek. Stworzyłam i zrealizowałam setki kampanii – zarówno dla dużych, międzynarodowych korporacji, polskich, znanych marek, jak i lokalnych przedsiębiorców. Doświadczenie to jedno, ale stały rozwój i poszukiwanie nowych, innowacyjnych form komunikacji to moja prawdziwa pasja. W marketingu i public relations wszystko się stale zmienia – pojawiają się nowe kanały, media i możliwości. A ja uwielbiam tworzyć, wdrażać i patrzeć na to jak moi Klienci się rozwijają, zdobywają nowe rynki i budują swoje marki.
Co robię?
Uwielbiam tworzyć, myśleć nieszablonowo i kreować. Lubię poznawać ludzi, rozmawiać z nimi i patrzeć ich oczami na świat. Moją pasją jest pisanie i strategia marketingowa. Jednym słowem – kreacja i… kreatywność! Wartości, którymi się kieruję w życiu to pasja, zaangażowanie, konsekwencja i… otwartość na inne spojrzenie. Dlatego nigdy nie przestaję się uczyć – inwestuję w szkolenia z najlepszymi i najbardziej znanymi marketerami i liderami od rozwoju biznesu w Polsce i na całym świecie – po to, aby moi Klienci byli o co najmniej krok do przodu przed swoją konkurencją.
W czym mogę Ci pomóc?
- Jeśli potrzebujesz strategicznego wsparcia marketingowego lub wizerunkowego to na pewno bardzo dobrze trafiłeś. Moje kompetencje potwierdzają setki zadowolonych Klientów, skuteczne kampanie i referencje.
- Specjalizuję się w konstruowaniu działań i pomysłów marketingowych, szczególnie na tzw. “trudnych” rynkach oraz wparciu firm, które potrzebują innowacyjnego i nowatorskiego podejścia.
- Proponuję nieszablonowe koncepcje, które wyprzedzają rynek i pozwalają zdobyć skuteczną przewagę konkurencyjną.
- Jestem bardzo skuteczna w komunikacji kryzysowej – pomogłam wielu firmom w tym, aby potencjalne zagrożenia przekuć na ich korzyść.
Wielkość firmy czy popularność marki nie ma dla mnie znaczenia – liczy się przede wszystkim to czy mogę pomóc i wspólnie cieszyć się sukcesem rynkowym mojego klienta. Połączenie doświadczenia dziennikarskiego, pr-owego i marketingowego zaowocowała już sukcesem rynkowym firm, którymi zarządzam – Best Brands PR i Best Brands Marketing.